Darmowa wysyłka
100 dni na zwrot towaru
KONTAKT 32 72 99 500 / 801 007 250

Zwroty, wymiany i reklamacje

 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ I WYMIANY

Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie podlega prawu odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Specjalnie dla naszych Klientów, mając na celu ich zadowolenie, standardowy 14 dniowy okres na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny wydłużamy do 100 dni, bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w w/w ustawie w art. 33, art. 34. Po upływie 14 dni gwarantowanych przez Ustawę o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. zwracany lub wymieniany produkt musi zostać odesłany w idealnym stanie, takim w jakim został przez nas wysłany, z oryginalnymi foliami, metkami, pudełkiem oraz wszystkimi dokumentami, które były załączone do przesyłki.

W razie pytań skontaktuj się z nami

 

 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
E-watches.pl Saxo Group sp. z o.o. sp.k.
ul. Zwycięstwa 52A/box 17, 44-100 GLIWICE
sklep@e-watches.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej http://www.otozegarki.pl/kontakt. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
Dodatkowe informacje w Regulaminie Sklepu.
 
Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
 
Zakupiony produkt należy zwrócić na adres:
GCH - GLIWICKIE CENTRUM HANDLOWE
Otozegarki Saxo Group sp. z o.o. sp.k.
ul. Zwycięstwa 52A / box 17
44-100 GLIWICE
tel. 519-142-945
 
Zwracany przez Klienta produkt winien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 15PLN.
Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów i kosztów ich wysyłki do Klienta, nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość .
 
Wzór formularza o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość do pobrania w linku: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
 
 
*** W przypadku zwrotu/wymiany produktu z serii Fossil Q Smartwatch - jeśli odesłany produkt będzie nosił jakiekolwiek ślady zmienienia jego stanu fabrycznego - przykładowo: zdjęte folie, wprowadzone dane, zapisane ustawienia - od zwracanej kwoty może zostać potrącona opłata manipulacyjna w wysokości 60 zł (kwota ta stanowi koszt, jaki pobiera producent tych zegarków w celu zresetowania i przywrócenia do stanu produktu nowego). W razie pytań Skontaktuj się z nami.
 
 
 
WYMIANY
Wzór formularza wymiany zakupionego produktu na odległość do pobrania w linku:  FORMULARZ WYMIANY
 

 Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
-  umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
-  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
-  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-  umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nieroz-łącznie połączone z innymi rzeczami;
-  umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;.
-  umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał
w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
-  umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-  umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
-  umowy zawartej na aukcji publicznej.

 
 
REKLAMACJE
Produkty posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Podstawowym okresem gwarancji na produkty nowe są 2 lata od daty wystawienia dowodu zakupu, chyba że w opisie produktu podano inny okres. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów. Do każdego z tych punktów Kupujący u nas produkt ma prawo zgłosić się w celu zgłoszenia reklamacji.
 
Jest możliwość odesłania reklamowanego produktu do naszego sklepu i w takim przypadku my przekażemy go na serwis. Kupujący wysyła produkt wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu, formularzem reklamacyjnym na swój koszt. Przesyłka zwrotna produktu po reklamacji w serwisie wysyłana jest na nasz koszt. Reklamacje produktów niekompletnych lub bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane, a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłacie kosztów wysyłki.
 
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
GCH - GLIWICKIE CENTRUM HANDLOWE
Otozegarki Saxo Group sp. z o.o. sp.k.
ul. Zwycięstwa 52A / box 17
44-100 GLIWICE
tel. 519-142-945.
 
Wypełnij i wydrukuj formularz reklamacyjny i dołącz go do paczki - FORMULARZ
 
Wzór formularza reklamacyjnego do pobrania w linku: FORMULARZ REKLAMACYJNY
 
 
 
RĘKOJMIA
Każdy towar zakupiony w Sklepie objęty jest rękojmią sprzedawcy i podlega wymianie, jeśli:
a) Posiada wady (Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży).;
b) Jest niezgodny z umową;
c) Został uszkodzony podczas dostawy.
Reklamowany produkt należy zwrócić na adres
GCH - GLIWICKIE CENTRUM HANDLOWE
Otozegarki Saxo Group sp. z o.o. sp.k.
ul. Zwycięstwa 52A / box 17
44-100 GLIWICE
tel. 519-142-945.
Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.
Jeżeli produkt ma wadę Klient może:
a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia;
b) Żądać wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę
w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności
z Umową sprzedaży produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sklep.
 
Dodatkowe informacje w Regulaminie Sklepu.
 
ADIDAS
ADRIATICA
ANNE KLEIN
ATLANTIC
BERING
BISSET
CALVIN KLEIN
CALYPSO
CANDINO
CARAVELLE
CASIO
CITIZEN
CLUSE
CONTINENTAL
DANIEL WELLINGTON
DELBANA
DIESEL
DKNY
DOXA
ESPRIT
FESTINA
FOSSIL
FOSSIL Q
GUESS
HUGO BOSS
ICE-WATCH
INGERSOLL
LACOSTE
LORUS
LOTUS
MICHAEL KORS
MICHAEL KORS ACCESS
NIXON
OBAKU
ORIENT
PAUL HEWITT
PIERRE RICAUD
PILGRIM
POLAR
POLICE
POP-PILOT
PUMA
ROAMER
SAXO
SEIKO
SKAGEN
SKAGEN CONNECTED
SUUNTO
TIMBERLAND
TIMEX
TOMMY HILFIGER
TRIWA
VOSTOK EUROPE
EMPORIO ARMANI
INVICTA
KNOCK NOCKY
INFINITY
FITBIT
PULSAR
AVIATOR
GROVANA
EMPORIO ARMANI CONNECTED
DIESEL ON
ROSEFIELD
TOMTOM
LEGO
TOM HOPE
AVI-8
TOOBE

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij