Płatności
Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze (Płatność za pobraniem) lub wybrać inną formę płatności:
-
przelew [Santander nr konta: 33 1090 1766 0000 0001 3079 7858];
-
płatność w systemie payU (szybki przelew payU, płatność kartą payU, raty payU);
Odbierając zamówiony towar w sklepie / magazynie [adresy punktów odbioru], możecie Państwo zapłacić gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową.
Możecie Państwo także skorzystać z kredytu - zakup na Raty PayU - obsługiwanego przez: PayU S.A. ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań. Podmiotem udzielającym pożyczki, określanej jako Raty PayU jest partner pożyczkowy – Alior Bank S.A. albo mBank S.A. z siedzibą w Warszawie. Więcej informacji znajduje się na stronie www.payu.pl
W przypadku dostępności towaru o statusie "brak towaru" prosimy przed dokonaniem zapłaty o kontakt z naszym sklepem, w celu sprawdzenia u dystrybutora terminu realizacji dostawy.
Przelewy należy realizować na dane firmy:
Saxo Group sp. z o.o. sp.k.
ul. Barlickiego 13/Oficyna 1
44-100 GLIWICE
BZWBK nr konta: 33 1090 1766 0000 0001 3079 7858
ZAKUP NA RATY PAYU
W trakcie wypełniania formularza zamówienia, jako formę płatności należy wybrać PAYU – szybki przelew i zatwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Po zatwierdzeniu następuje przekierowanie do serwisu PayU, gdzie Klient wybiera RARTY PAYU i wypełnia wstępny wniosek kredytowy. Po potwierdzeniu danych i wpłaceniu 1zł na podany rachunek (kwota zostanie zwrócona) w celu weryfikacji i pozytywnej weryfikacji zamówienie w sklepie przechodzi do realizacji.
Realizację przyznawania rat obsługuje PayU S.A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań. Podmiotem udzielającym pożyczki, określanej jako Raty PayU jest partner pożyczkowy – Alior Bank S.A. albo mBank S.A. z siedzibą w Warszawie.
Na raty mogą kupować wszystkie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zdolność kredytową zgodnie z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi udzielającego kredytu. Łączna wartość produktów w koszyku musi znajdować się w zakresie od 300 do 20 000 zł. Więcej informacji znajduje się na stronie www.payu.pl
Zasady zakupu przy użyciu kodów MyBenefit
Wirtualny kod MyBenefit uprawnia do jednorazowego zrealizowania podczas zakupu dokonywanego w sklepie E-watches.pl. W momencie gdy Kupujący dokona zakupu towarów, używając kodu MyBenefit, zostanie on wykorzystany i nastąpi umorzenie wierzytelności. Wirtualny kod MyBenefit nie podlega zwrotowi ani wymianie na środki pieniężne. W wypadku gdy cena towarów nabywanych przez Kupującego z wykorzystaniem kodu MyBenefit będzie wyższa niż jego wartość nominalna, należy dopłacić różnicę za pomocą jednej z dostępnych form płatności. W wypadku, gdy cena towarów nabywanych przez Kupującego z wykorzystaniem kodu MyBenefit będzie niższa niż jego wartość nominalna, różnica nie zostanie zwrócona.
Kod MyBenefit nie jest elektronicznym środkiem płatniczym, nie jest formą pieniądza elektronicznego i nie jest kartą płatniczą. Wydanie kodu MyBenefit nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług w rozumieniu odpowiednich przepisów podatkowych. Samo nabycie kodu MyBenefit nie stanowi zakupu, a dopiero jego wykorzystanie podczas zamówienia w sklepie E-watches.pl powoduje wystawienie paragonu fiskalnego i zawarcie transakcji na tą wartość pomiędzy Kupującym, a sklepem E-watches.pl
Realizacja zamówienia z użyciem kodu MyBenefit
Kupujący dokonuje realizacji kodu MyBenefit poprzez wpisanie go w koszyku, w miejscu „Kod rabatowy”, po dodaniu do niego wybranych towarów i zatwierdzeniu kodu. Wartość koszyka ulegnie obniżeniu o wartość kodu MyBenefit. W przypadku gdy wartość zamówienia będzie wyższa od wartości kodu MyBenefit, Kupujący jest zobowiązany dopłacić różnicę za pomocą jednej z dostępnych form płatności, aby zamówienie trafiło do realizacji.
W jednym zamówieniu Kupujący może wykorzystać tylko i wyłącznie jeden kod, nie ma możliwości łączenia wartości kilku kodów w jednym zamówieniu.
Sklep E-watches.pl nie ponosi odpowiedzialności za wirtualne bony MyBenefit, które zostały utracone po ich wydaniu. W wypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży kodu MyBenefit, Nabywcy nie przysługują w związku z tym wobec sklepu E-watches.pl żadne roszczenia.
Sklep E-watches.pl ma prawo odmówić realizacji wirtualnego bonu MyBenefit w wypadku:
- upływu jego terminu ważności,
- gdy kod bonu jest nieprawidłowy lub został już wcześniej wykorzystany.
W wypadku zwrotu towarów nabytych w całości z wykorzystaniem w zamówieniu kodów MyBenefit, Kupujący otrzyma nowy kod do wykorzystania w sklepie E-watches.pl o wartości wcześniej użytych kodów MyBenefit. W wypadku zwrotu towarów nabytych w części z wykorzystaniem kodów MyBenefit, Kupujący otrzyma nowy kod do wykorzystania w sklepie E-watches.pl o wartości wcześniej użytych kodów MyBenefit i zwrot dopłaconej pieniężnie kwoty.
Reklamacje związane z działaniem kodów (z wyjątkiem reklamacji dotyczących nabytych towarów lub usług) powinny być zgłaszane do MyBenefit http://www.mybenefit.pl/
Reklamacje związane z towarami i/lub usługami nabytymi z wykorzystaniem kodów MyBenefit powinny być zgłaszane zgodnie z procedurą opisaną tu: http://www.e-watches.pl/zwroty-wymiany-reklamacje
Kupujący poprzez zakup oraz odbiór wirtualnego bonu MyBenefit oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, rozumie jego treść, nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń i zobowiązuje się go przestrzegać.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod e-mail: sklep@e-watches.pl lub telefonicznie pod numerem 32 72 99 500 w dni robocze od poniedziałku do soboty w godzinach 9-20.